Notizie Industriale

U prucessu di pruduzzioni di u moldu

2021-09-03
1. ESI (participazione anticipata di i fornitori): sta tappa hè principalmente una discussione tecnica trà i clienti è i fornituri nantu à u disignu di u produttu è u sviluppu di u muffa. U scopu principale hè di permette à i fornituri per capiscenu chjaramente l'intenzione di u disignu è i bisogni di precisione di i diseggiani di u produttu, è ancu permettenu à i diseggiani di i prudutti di capiscenu megliu a capacità di a produzzione di muffa, U rendiment di u prucessu di u pruduttu, per fà un disignu più raghjone.

2. Quotation: cumpresu u prezzudi u muffa, a vita di serviziu di u stampu, u prucessu di fattura, u tonnellatu necessariu di a macchina è a data di consegna di u stampu ¼ Citazione più dettagliata deve include a dimensione è u pesu di u produttu, a dimensione è u pesu di u fustu, etc.)

3. Ordine di compra: ordine di u cliente, consegna di accontu è accettazione di l'ordine di u fornitore.

4. Pianificazione di pruduzzione è pianificazione di pianificazione: in questa fase, hè necessariu di risponde à u cliente per a data di consegna specifica di u moldu.

5. Disegnu di stampi: u software di cuncepimentu pussibule include Pro / Engineer, UG, Solidworks, AutoCAD, CATIA, etc.

6. Procurement di materiali

7. Lavorazione di stampi: i prucessi implicati generalmente includenu tornitura, Gong (fresatura), trattamentu termale, grinding, computer gong (CNC), EDM, WEDM, jig grinding, lettering laser, lucidatura, etc.

8. Assemblage di muffa


9. Corsa di prova


10. Rapportu di valutazione di mudellu (SER)

11. Ser appruvazioni

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept